drömfångare och analoga

 
kollade igenom den första rullen ifrån den analoga och hittade den här. trodde nämligen först att det blev dålig skärpa men icke. blev ju jävligt fin faktsikt. lite surt dock att behöva betala skjortan för en rulle där mer än hälfen av bilderna blev suddiga. fast det är väl ingen annans än mitt eget fel, nybörjare som jag är. är lite arg på mig själv faktiskt för att jag inte upptäckte underverket tidigare. den analoga alltså. har aldrig någonsin, och kommer aldrig någonsin kunna ta lika bra kort med en vanlig digitalkamera, som jag kan med min analoga canon. tror nog att dem moderna systemkamerorna ligger snäppet under också. synd bara att folk tycks ha glömt bort ting som analoga. och alla andra äldre saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0