atelinsplace

igår var vi ju som sagt i stockholm med franskagruppen och det var väl lite sådär lagom kul. tog massor med pics som jag kan lägga in ikväll. igårkväll var vi med tor och anton och kollade på Night at the Roxbury, som förövrigt kickar ass, och hade det allmänt chilledill. planerna för ikväll är väl att jag och min soulmate drar till stan vid halv 7 någon gång och umgås med mattias och kanske någon/några mer. ska bli kul eftersom att det var ca ett år sen jag träffade honom sist. och just nu sitter elin och jag vid en varsin dator med våran trogna följeslagare mjölkchokladen vid våran sida och jag tror att jag får tacka för mig, have a nice day folks.

Kommentarer
Postat av: Emma

vart hittar du alla fina bilder du lägger in hela tiden?:O

2010-03-20 @ 21:33:06
Postat av: Anonym

håller med, vart får du allt ifrån, haha:P

2010-03-21 @ 13:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0