mina nya älsklingar

det här, och ett par snortajta svarta jeans ifrån carlings och lite nitar var det jag fick med mig hem ifrån rundan igår på stan. shortsen är från gina och gick på 250 spänn, och tshirten kommer från punktshop. tror den kostade 170 spänn eller något.
vad det gäller onsdagen hade vi temadag i skolan, och jag sjöng lykke lis possibility med min vän amie, och true colors av ane brun, och jag måste väl säga att det gick ganska bra. förhoppningsvis kommer det väl upp någon video eller två inom en snar framtid. och snart ska jag åka iväg och gymma men mina aningar säger mig att jag kommer få i mig dem kalorier jag förbränner i form av fettbildande föda så fort jag kommer hem. det är tanken som räknas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0