om exakt nitton timmar befinner jag mig ungefär 258 mil härifrån

 
äntligen är det dags. imorgonbitti vid fem bär det av till skavsta flygplats- och därmed Rhodos, Grekland.Har väntat på det här hur länge som helst känns det som. Jag och min familj ska befinna oss där i två veckor, och kommer hem den sjuttonde. ska ta med mig min gamla minidator, så ska försöka hålla igång det här stället så gott det går. kommer ta en sjujävla massa bilder som ni får ta del av under min vistelse där och även när jag kommer hem. hoppas att det inte kommer regna på er allt för mycket under dem kommande två veckorna. i så fall kan ni ju alltid tänka på mig. he-he-he

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte 2585 km då? :P

Svar: nej:)
Johanna Svahn

2012-07-03 @ 10:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0