sån är jag liksom

1.  Sexuell läggning hetero. always

2.  Vad jag är riktigt dålig på allt vad idrott innefattar

3.  En person vars armar jag skulle vilja vara i min syster sandra. fanskapet kommer hem från turkey imorn

4.  En beskrivning av mitt självförtroende har aldrig haft några höga tankar om mig själv, både på gott och ont.

5.  Vem mina bästa vänner är min bästa vän*, elin. forever and ever

6.  Min favoritbok Michaela Fornis bok En bok om kärlek

7.  Största turn-offs Överdriven egoistik och nonchalanta människor

8.  En beskrivning av min bästa vän en otroligt pålitlig människa with the most awesome humor on the planet.

9.  Mitt favoritdjur katt. alltid katt. even tough the one i have is more a grey blob then a cat

10. Någon jag saknar sandra. igen.

11. Orsaken bakom mitt senaste break up den ena parten var otroligt oempatisk och småaktig. och otrogen för den delen

12. Det bästa jag har åstadkommit stå på en scen inför cirkus ettusenfemhundra människor och sjunga Born to run med springsteen.

13. Hur min senaste kyss gick till på ett dansgolv med inte allför mycket eftertanke.

14. Vad som är attraktivt hos det motsatta könet sådär riktigt jävla överdriven omtänksamhet.

15. Alla djur jag någonsin haft sammanlagt sex katter, en hamster, två marsvin och tre kaniner

16. Det stället jag vill vara på just nu i armarna på någon som älskar mig

17. Det elakaste någon någonsin sagt till mig att jag ser ut som shreks dotter. ta det med en nypa salt

18. Vart jag har bott förut I lina hage, och nu tveta. Always in södertälje tough

19. Jag älskar dig om du.. älskar mig

20. Mina framtidsplaner en jävligt känd låtskrivare och artist. brukar säga att jag ska bli en kvinnlig Hellström

21. En innerlig konflikt jag har med mig själv att inte lita på folk för enkelt. ett misstag jag gjort upprepade gånger förr

22. Vad jag gör imorn befinner mig i stockholm och shoppar och äter middag med den bästa klassen

23. Vad jag vill vara när jag blir äldre unbreakable

24. Pinsammaste ögonblicket för pinsamt för att nämnas outloud

25. Två av mina osäkerheter mitt utseénde och att inte känna mig omtyckt

26. Vad jag skulle göra om jag vann på lotteriet skänka en tredjedel till cancerfonden. resten skulle jag handla kläder för. eller resa

27. Vad jag älskar mest med mig själv att jag har en stil som inte alltför många har, och att jag inte är en dryg eller elak människa

28. Vilka band jag har sett live Johnossi två gånger, mando diao en gång och hellström två gånger

29. Vad jag är riktigt bra på att skriva, och att sjunga och spela instrument

30. Mest traumatiska upplevelse att se min morfar gå bort mitt framför ögonen på mig.

31. Det snällaste någon någonsin sagt till mig riktigt sådär jävla spontant "fyfan vad fin du är."

32. Mitt förhållande med mina/mitt syskon det bästa möjliga. jag och sandra står varandra otroligt nära och det är jag hur nöjd som helst över

33. Någonting jag hoppas på oavbrutet att jag ska hitta kärleken inom en snar framtid

34. Vilka ord beskriver mig som bäst Översnäll, speciell, fucked up, kreativ, snabblärd, ambitiös, mentalt ostabil och emotionellt öppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0