hon låg på gatan medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären

just nu ligger jag i sängen och har precis kollat på film med elin. imorn blir det till att gå upp tidigt för klockan halv nio bär det av till skillebyholms marknad där jag ska sälja mina smycken med elin som sällskap. hoppas med hela mitt hjärta att det kommer gå bra. pray with me. vad det gäller håkankonserten igår var det hur bra som helst. vi väntade i åtta timmar, och bortsett ifrån att alla ställde sig upp en och en halv timme innan han kom fram på scenen, och att alla betedde sig som vilddjur så var det ändå värt det för att få se honom igen. mannen har ju begåvning alltså. bilder kommer imorn, be so sure

Kommentarer
Postat av: Lovisa

asså, älskade dina örhängen. hoppas du fick mycket sålt!!

2011-09-11 @ 18:03:43
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0