detaljer



Jag vill veta allt om dig. Varenda liten detalj. Varenda liten sak som kan tyckas vara ointressanta för många. Dricker du ditt kaffe svart? är du allergisk mot någonting? lever din farmor och är du höjdrädd? Vilken är din favoritmat och pratar du i sömnen? har du några komplex? på vilka ställen har du födelsemärken och gillar du att läsa? har du blivit sådär in i helvete sårad någon gång och av vem? varför?
jag skulle aldrig såra dig.

Jag vill att du ska veta allt om mig. Hur rädd jag är för ensamhet och mörker. Hur mycket jag älskar att somna till musik och min fascination kring dikter. Jag vill berätta för dig hur mycket jag älskar fina låttexter och om mitt intresse för att skriva. Hur svårt jag har att släppa folk nära (inte dig, konstigt nog) och om känslan jag alltid har att människor ska lämna mig. Hur dåligt självförtroende jag har och att det tar två timmar för mig att fixa mig innan jag ska träffa dig (det brukar ta tio minuter). Jag vill berätta för dig om dem mörkaste stunderna i mitt liv, och hur du får mig att glömma dem.
Du är magisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0