mister i ain`t a boy, no i´m a man, and i belive in the promised land



just nu sitter jag och dricker cola och räknar ner sekunderna till maten serveras. just hangin'. lyssnar på the boss också. jävlar vad mannen fortsätter att förvåna mig med sin underbart jävla grymma musik varje gång jag trycker på play. anyways, en liten annan rolig grej är att jag börjar bli jävligt sugen på sidecut. tror nog att jag skulle våga om jag ville, för det är ju helt sjukt ballt på dem som passar i det. är nog bara lite rädd för att jag skulle vara en utav dem som inte skulle göra det. coolt skulle det vara i alla fall

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du ha frågestund?:D

2011-01-07 @ 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0