Håkan hellström ps lycka till ikväll

här är boken jag fick igår utav mamma och pappa. första gången jag såg denna var för ungefär ett år sedan då den stod i skyltfönstret på bengans i stockholm och jag blev kär direkt. önskade mig den i julklapp men fick den inte, men i år låg den inslaget under granen. när man väl har börjat läsa den är man okapabel till att sluta och om det går att gilla honom mer än vad jag redan gjorde så var det tack vare boken. det enda ordet som riktigt beskriver boken måste nog vara att den är otroligt vacker, och jag råder verkligen alla håkanfantaster till att köpa den. det kommer vara det bästa ni har gjort

Kommentarer
Postat av: thilda

hans bok "texter om ett popfenomen" rekommenderar jag också!

2011-12-26 @ 17:53:07
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0