vart du än går så är jag inom dig


tumblr

just nu sitter jag i köket och kollar på när mamma lagar mat och lyssnar på brolle på radion och mina öron blöder. brolle alltså. vad är meningen? har i alla fall pluggat satan och nu känner jag bara att jag skulle vilja göra elins goda kolakakor och slänga min feta röv i soffan och bara vara allmänt.. jag. funderar också på en förfrågan jag fick om att börja lägga ut dagens outfit igen, men frågan är ju om jag någonsin kommer ha tiden/orken. jaja, we´ll see.

sedan ville jag tipsa om min grymma bästavän elins kickass blogg som hon har startat. alla ska läsa den, och om inte, skyll er själva. ni hittar underverket här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0