hur jag än försöker

hur jag än försöker så kan jag inte komma på det. hur jag än vrider och vänder på allt blir det ändå bara helt tomt. hur jag än ger allt för att hitta ett litet tecken på att du inte är mer än människa och har någon liten defekt någonstans, så går det inte. det gör verkligen inte det. kanske är det för att jag vet att du är så mycket mer och du är så mycket mer betydelsefull än vad jag någonsin kommer vara. du överglänser alla som är i din närhet och ditt leénde smittar av sig till varenda varelse som befinner sig inom en radie av en kilometer. om inte mer. du är inte mänsklig. inte någonstans, och jag kommer aldrig, aldrig någonsin, kunna mäta mig med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0