för ett enda ont ord om dig, har alltid fått mig upp i ringen


tumblr

kristian och jag skulle ju som sagt åka och kolla på paranormal activity 2 igår kväll, men precis när vi kom fram till kassan och skulle köpa biljetterna fanns det inga lediga platser kvar. såklart. inte så jävla kul. precis efter fick vi reda på att grabbarna var där så vi umgicks med dom en stund. sedan åkte vi hem igen och satte oss och kollade på film hemma istället. lite tråkigt i och med att jag hade sett fram emot att se den. men men. what to do. nästa vecka går jag på praktik. jag ska praktisera på, wait for it.... scania. hell yeaah. det enda positiva med det hela är väl att man får dricka så mycket latte och varm choklad man vill, for free! super totally awesome dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0