för du är allt jag behöver


just nu sitter jag och är lite smått irriterad på vädret som aldrig kan vara som man vill. vad är meningen med regn i maj? det är ju fan nu man ska känna att det snart är sommar. aja, igår var jag, calle, krille, martin, andrè och elli i stockholm och kolla på Iron Man 2. från början var det meningen att elin skulle följa med, men hon ångrade sig i sista sekunden. bion började nio och jag var hemma vid halv 1. var egentligen meningen att vi skulle ta bion som gick sex så det blev lite senare än fövantat. det var iallafall skitkul och filmen var awesome.
nu är kusinerna här och ska spendera natten hos oss och jag har mina aningar om att Spöket Laban kommer gå på repeat på tvn. sen hade jag tänkt träna på crosstrainern också och mitt mål är att träna varannan dag. beach 10, watch out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0