hör du sången dem spelar på radion, varje ord verkar handla om dig



wazzuup dooough ?? nu har jag precis ätit och innan det var jag, oplanerat nog, i huvudstaden med Sandra. Also known as Nöt. köpte en mascara och underkläder men mer blev det inte. på tåget hem satt det en tant på sätet bakom oss som hade starka åsikter om moderaterna och delade gärna med sig av sina tankar om just detta ämne med dem som var inom en radie av 10 m. hon tyckte att man borde slänga ner alla moderater i en sjö, för att sedan tippa en hink med pirayor över dem. intressant metod för att ta livet av någon måste jag säga. och nu måste jag fan börja renskriva engelskan som ska vara inlämnad imorn men ni fortsätter störa mig gång på gång, lägg av med det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0