is it a gun, is it a knife, is it a wallet, this is your life

vill börja med att säga att jag och elin har fått sommarjobb på Sandys. citerar våran handledare: "MVG, starkt MVG. dem har gjort ett kanon jobb, och jag är jätte nöjd med tjejerna. Hoppas att dem vill sommarjobba här för det får dem!". fyfan vad vi är grymma. jag kommer ha fett med cashflow i sommar och för stunden är jag jävligt lycklig. direkt efter jobbet igår åkte jag till nykvarn och träffade den finaste personen jag vet och jag slocknade i princip precis när jag kom hem vid tolv någon gång. på fredag ska jag, elin och company till gröna lund för att kolla på mando diao, och det kommer kicka ass. likaså firandet av min födelsedag som inträffar på lördag då vi ska åka ut med calles/elins båt och tälta på destination unknown. kan det bli bättre? skulle inte tro det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0