förstaskoldagen


idag var den första skoldagen efter lovet och det känns väl sådär. fast något som var jävligt soft var att vi bara hade två lektioner- matte och SO. och kan bara tillägga att jag fick VG på matteprovet. och nej, ni såg inte fel. johanna carlsson fick fucking VG på ett MATTEprov. sick, I tell you. och idag efter skolan så var jag och andersson på stan och min icke existerande ekonomi tillät inga inköp. och jag såg en jävligt snygg skjorta på carlings som jag ska köpa när jag får min månadspeng den 20e. den eller ramones tröjan. i´m not sure yet. och nu känner jag att det här börjar gå lite överstyr så jag ska sluta innan ni bestämmer er för att aldrig mer besöka min blogg med rädslan för att alla inlägg ska vara som detta. hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0