bara så länge det finns stjärnor över oss och bara så länge våra hjärtan klarar av att slå

morgonmorgon. vaknade för inte så länge sen och snart hade jag väl planerat att bänka mig på altanen hela dagen för att bygga på brännan. kommer bli najjs. något som också var jävligt najjs var gårdagen då jag åkte ut med båten med elin, lindy, stefan och max. vi stannade till vid en strand där årets första dopp infann sig och vattnet var allt annat än varmt. jag trodde jag skulle dö. sen kan jag säga att midsommar spenderas med sveriges, kanske världens mest underbara person vid namn Kristian och destinationen kommer vara gnesta. livet är väl för underbart ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0