onsdag15:02


snart kommer kristian hit och spenderar natten här, sedan ses vi inte på mer än tre veckor. tre jävla veckor ifrån varandra. fyfan vad hemskt. jag vill inte tänka på det. anyways, om fem dagar åker jag och min familj till korfu och stannar där i två veckor och det kommer bli rätt skapligt skönt. eftersom att det var tre år sedan jag var utanför sveriges gränser har jag glömt bort allt vad utomlands heter. om ni har tur kommer jag uppa lite från något internetcafé någon gång men det lär nog inte bli så mycket att hänga i julgranen.

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jättefin blogg, verkligen :)

2010-07-29 @ 17:30:21
URL: http://theoneeandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0