cause when we kiss, fire


skolfotot idag. jag är snyggingen näst längst ner tredje till höger. inte så svårt att missa va

hallådär kött och blåbär. just nu är det enda som kommer ut ur högtalarna min kära man springsteen och jag sitter och funderar på att sätta på en film eller något. om jag ska göra en lång berättelse kort så hade jag gärna kunnat sluppit den här dagen. att gå från centralen till stan och tillbaka är inte en höjdare i spöregn. det är en sak som är säker. det är inte så kul heller när man är skithungrig och får äckelfisk till mat. jävla mamma. sen har jag så ont i halsen att jag tror att jag kommer avlida. och plötsligt skulle allt vara bättre med längre hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0