back on track

efter en jävligt lång och ack så jobbig hemresa är jag, johanna swahn carlsson, hemma i vackra sverige igen. om det inte skulle ta sådan jävla tid skulle jag mer än gärna lägga upp en jävla massa bilder från resan, men ni får kolla på ansiktsboken imorn istället. kommer dyka upp en hel del bilder där. idag har jag varit på stan med sandra och käkat på pastahuset som har den godaste kycklingsalladen genom tiderna (gå dit!!). köpte en jäävligt snygg väska på accent också för fyra hundralappar och jag är glad. imorn blir det stan igen med mamma som ska klippa sig, och då ska jag uträtta ett hemligt ärende, samt köpa ett rätt skapligt snyggt halsband från bikbok. asnajs. och lite senare ikväll blir det pretzel med elin och co där johnossi spelar vid tio. hur najjs? rätt skapligt va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0