springbreaak

nu är det looooooov, fy helvete vad skönt! jag har massor med kul saker planerade och jag känner att det här kommer bli det bästa lovet på länge. dagen idag har varit hur skön som helst, vi slutade tidigare från engelskan och håkan ställde in kemilektionen för att han är den bästa läraren ever. vi skulle aprilskämta med vikarien Jannike (en kvinnlig bodybuilder, jag drömmer mardrömmar om henne), och allt jag kan säga är att det blev mindre lyckat. på lördag kommer andersson och spenderar påsken med oss och på måndag ska vi till storstaden och vara med några grabbar. kickass. och nu ska jag kila vidare, hoppas ni får ett jävla bra lov hörni. besos




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0