he comes back to tell me he`s gone, as if i didn`t know that


ffffound

just nu har jag jävligt damp på att det inte går att logga in på bloglovin och jag vill helst kasta ut datorn genom fönstret. sen kan jag berätta att jag var på stan med mina kära vänner steve, maximan och elin idag och jag köpte ett par väldigt fina strumpbyxor. kanske dyker upp någon bild på dem någon gång. sen har jag blivit lite som en kille efter all tid jag spenderat med boysen i klassen. antar att det gått lite för långt när dem berättar vad dem gör under sin privata tid och vilka videos dem tittar på under sin privata tid. inget förvånar mig nog nu för tiden.




Kommentarer
Postat av: Ida

kan inte du lägga in en bild på det du köpte igår?:)

2010-04-22 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0