Justin Vernon- A song for a lover of long ago

 
tjena mina vänner. idag ska jag hämta en liten kattunge på tio veckor hos mina kusiner som en liten gåva till min mormor. finns tre andra kattungar där (tror jag), och jag kommer att vara lycklig. står fast vid mitt uttalande att kattungar och äldre par som håller hand är det enda som kan få mig att uppnå total eufori på en sekund. 
hur som haver. snart ska jag slänga in några mackor i toasten innehållande ost, skinka och lite avokado till frulle. (mat förresten. delar nog andraplatsen med gamla par som håller hand.) Efter det tänkte jag ta mig en sväng ner till sjön och ta lite foton med min analoga, nu när jag köpt ny rulle och grejer. 
Ha en bra dag peeps. På återseènde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0