the answers

3. A secret you haven´t told many people har inte så många hemligheter, och dem jag har vet elin eller min syster. jag överanalyserar allt och är nog jävligt känslig och ostabil mentalt. jag har mycket sämre självförtroende än vad jag kanske ger sken av

4. A fact about the last person you kissed har en ganska dålig gärning i sitt bagage, men det är väl nu jag ska bevisa mig vara den kristen jag är. forgive and forget

7. what last made you laugh until you cried ett av elins ack så kloka ord förra lördagen. kan ge en hint, kille säger att han har haft trekant med en tjej och en annan kille. elin: "åååh, då har du haft sex med en kille."

8. list of concerts you´ve attended mando dio på grönan, johnossi på pretzel och grönan, håkan på hovet, cirkus och grönan. ska även se the boss på ullevi den 27 juli. så jävla rad

9. your christmas list presentkort på weekday/monki, en vinröd/midnattsblå halvakustisk gitarr med förstärkare (helst av märket taylor). och pengar. fantasifullt va

11. favourite song oj. finns så många riktigt bra. men måste nog bli The river med springsteen

13. craziest thing you´ve ever done haha, är ingen vidare galen människa så det har blivit snålt med det. köpt en kortlek med porrbilder till min syrra när vi var på corfu förra sommaren. kommer aldrig glömma blicken jag fick ifrån kassören
16. turn ons om killen i fråga är musikalisk är ju det ett stort plus, och att vi har likadan humor är viktigt. sedan är det ju jävla fint om han är lång. alltså lite basketspelare-lång liksom

17. last awkward situation you found yourself in en kille började prata och kollade på mig i affären. vad sa du säger jag men killen hade ju öronsnäcka och pratade i telefon. jävlar vad han dumförklarade mig med blicken alltså

18. quote you live by "en dag ska jag dö, men alla andra dagar ska jag leva." att en mening kan säga så mycket

23. ever been cheated on ja. som tur var fick jag reda på det efter att det hade tagit slut. jävlar vad helvetet skulle ha brakat lös annars

Kommentarer
Postat av: *********'

2011-11-27 @ 15:34:29
Postat av: Elin Andersson

Känns bra att jag inte kommer ihåg nr 7 what so ever men nr 19 fick mig att skratta rakt ut. Insektsadam <3

2011-11-27 @ 15:37:30
URL: http://elinjandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0