du la din hand på min axel och sa att livet var något enkelt, men jag höll inte med



kan börja med att säga att håkankonserten i förrgår var magisk. inte för att jag hade förväntat mig något annat. åkte dit med min syster och med tanke på att hon inte är det största håkanfanet man kan hitta resulterade det i att jag fick stå och dansa och sjunga själv som en annan loner. men inte gjorde det mig något, den otroligt bra musiken vägde upp det en aning. sedan är det ju inte helt jävla fel att se winnerbäck och hellström sjunga för sent för edelweiss tillsammans. kom som en överraskning men jag blev överlycklig. två flugor i en smäll liksom. inte illa pinkat. nu ska jag i alla fall åka iväg till stan med sandra och se om det finns någonting värt att lägga vantarna på. hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0