i only know that i belong where you are



här är jag igen. efter sisådär en vecka eller något. kände bara att det var rätt nödvändigt med en liten break i och med att både orken och lusten hade sprungit och gömt sig. whatever, nu är jag tillbaka i alla fall och jag är här för att stanna. snart kommer fina fröken andersson hit och jag antar att vi ska äta fettbildande saker och kolla på film. men vad är det för nyhet liksom. imorn är det orientering här i tveta-hoodsen och det är den enda dagen på året jag känner mig nöjd med att bo här i och med att jag i princip bor i orienteringsspåren. sort of. fem min ifrån i alla fall. anyways, ett inlägg om allt och inget men vem klagar. nu ska jag återgå med mina sysslor och vi hörs väl imorn eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0