i don´t believe that anybody feels the way i do about you now


weheartit

just nu sitter jag och lyssnar på melissa horn och beskådar min fina adventsljusstake min käre mor tvingat mig att sätta upp i fönstret. den matchar så ytterst fint med min inredning tycker jag. rosa+svart= awesome. rosa+svart+rött= SUPER TOTALLY awesome. men men, här sitter jag och klagar om en ljusstake medan barnen i afrika svälter. it´s a cruel world. snart ska jag i alla fall träna. och ja, ni hörde rätt. på crosstrainern alltså. varannan dag hoppas jag på att det kommer bli. ni får hålla tummarna på att jag håller mina ord. det behöver jag kan jag säga


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men johanna vad har hänt med uppdateringen? o.O

Skärpning nu! ;)

2010-12-05 @ 16:21:47
URL: http://karlssonsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0