det var så vackert där. man ser gårdakvarnar, men man ser skiten med

ville bara ge ett litet tecken på att jag är vid liv. vilken jävla pissuppdatering det har varit de senaste dagarna men får försvara mig med att det är så enkelt som att jag inte har haft någon tid. igår var jag på tjejmiddag med massa underbara människor och det var kanske precis vad jag behövde. det var maskerad och till dem som inte märkte det var jag en warrior. fick förfrågningar om att jag var en indian. allt kan inte vara rätt. idag ska jag i alla fall äta middag hos min andra halvas morföräldrar och sedan ska jag sova över hos honom. kommer bli skoj. sen vill jag bara notera att jag och pocahontas (aka Elin) ska till håkan-konserten om för att vara specifik en vecka. DET KOMMER BLI SÅ JÄVLA AWESOME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0