säg ingenting till mig, det hörs på stegen när du går


klockan är nu tio och jag vaknade för ungefär en timme sen. har en rejäl dos ågren över att det är skola imorn men blir lite gladare när jag kollar ut genom fönstret och upptäcker att solen skiner. just nu ligger elin på en madrass på golvet i mitt rum och störtsover och jag antar att hon inte kommer vakna för än om en timme eller två. för att prata om gårdagen var den väl okej. arvid hade världens sötaste/knäppaste katt och den hårade ner allt/alla som befann sig i samma rum. nej, nu börjar jag bli rastlös. ska gå in och hoppa på elins huvud.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! :)

fin blogg !

tyckte du att rätt låt vann melodifestivalen ?

vem tyckte du skulle vinna ?



Kram Jennie :)

2010-03-14 @ 12:25:01
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0