frågor/svar

anonym om inlägget "Magnus Weideskog":
du verkar vara en som är rätt erfaren när det gäller kärlek, och jag har en fråga.. jag blir dissad rätt ofta av killar och så, och då är min fråga hur kommer du över killar? tack på förhand kram.

svar: oj, vilken klurig fråga. alltså, grejen är den.. det gör jag inte. det finns inget "så kommer du över en kille på bästa sätt", utan det är nog (klyshigt som det låter) att tiden läker alla sår. egentligen vill man ju bara knäppa med fingrarna och glömma allt vad olycklig kärlek heter, men tyvärr är det ju inte så lätt. när jag hamnar i den här situationen pratar jag först och främst ut med mina närmsta, och förhoppningsvis kan dem få mig på bättre tankar. det är bara att inse att han är ett A-hole som inte är värd någon uppmärksamhet och han kommer inte ändra på sig. once an asshole, always an asshole liksom. det är inte världens undergång bara för att någon idiot inte vet hur man beter sig, även fast det kanske ibland känns som det.

jag hoppas att det löser sig, kram♥

Kommentarer
Postat av: Emma

herre vad du är bra på det här. du borde göra som dollyblond och göra dagens dilemma!!:D

2010-03-24 @ 19:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0