andherewegoagain


efter att ha tittat några avsnitt på satc (som förövrigt är den bästa serien och jag avlider lite när jag tänker på att det inte kommer komma några mer avsnitt), sitter jag nu här bara för eran skull. skoldagen idag var rätt skön, och vi kollade på ett avsnitt av uppdrag granskning som handlade om en tjej som hade blivit våldtagen men det var ingen som trodde på henne. det är vid tillfällen som dessa feministen i mig väcks till liv och jag blir riktigt jävla frustrerad på alla a-holes som tror att hon ljuger när det finns DNA-bevis OCH inspelade erkännanden från killen. och det här ska föreställa sverige på 2000 talet, vad är det för värld vi lever i.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bli modell människa!

2010-03-29 @ 20:49:45
Postat av: Anna

herregud vad fina ögon du har:O:O

2010-03-30 @ 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0