när livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen

yoo peeps. nu har jag precis tagit mig en tupplur och nu väntar städning av bombnedslaget som jag brukar kalla mitt rum. dagen har varit ganska skön, vi hade stadsorientering med klassen som började nio och slutade halv ett. inte så pjåkigt. sen kanske jag ska berätta om i förrgår också. kan inte säga mer än att det var totally fucking awesome. om man inte räknar med att båtresan dit var ett helvete, och att det kändes som att det var minusgrader i tältet när vi skulle sova. grillning, bra musik och ett sällskap som var bättre än någonsin. kan inte bli så himla mycket bättre. sen ångrar jag inte att jag var ute hela dagen går, för jag har en killer-bränna som jag inte skulle byta bort mot någonting i världen för tillfället. nej hörrni, nu kallar rummet. vi hörs väl


bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0