tisdag10:35

hola guapas. när jag vaknade imorse märkte jag att jag har fått en riktigt förjävlig förkylning runt bakfoten och jag är inte glad alls. vem fan blir förkyld på sommaren? jag tydligen. kunde inte bli bättre. enough complaining, igår var jag hos kristian i nykvarn från ett till halv elva (därav utebliven uppdatering) och det var mer än underbart. mina planer för dagen är inga andra än att vara hemma och göra allt och ingenting. snart hade jag tänkt göra mig lite frukost och slå på en film, och tills vi hörs nästa gång kan jag ger er någonting att titta på. se och beundras av denna skönhet som jag får imorn, och som mina bästa päron köpte till mig i födelsedagspresent. jag är lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0