i`m falling inlove with your favourite song, i`m gonna sing it all night long



jag vet att det har varit usel uppdatering, men nu uppdaterar jag mig och var glad för det. idag hade vi SOprov och det gick väl som det gick. mellan G och VG så måste göra restuppgifter till imorn. sen är det inga läxor/prov/restuppgifter på cirkus 11 veckor. you hear me, INGA. lyckoruuuus. imorn efter skolan bär det av till nykvarn där jag spenderar resten av dagen, på fredag blir det konsert med elin, krille och andrè och på lördag blir det tälta av med dem finaste personerna jag vet för att fira mig. (jag fyller år om en vecka. don`t forget.) kommer bli wonderful. nu hade jag tänkt renskriva SOn så ni får ha det så bra tills vi hörs nästa gång. btw. mamma åker till Mallorca imorn och jag skulle inte alls vilja byta plats med henne.
inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0