tänk om

idag sa jag hejdå till dig, och kommer inte se skymten av dig på mer än tre veckor. tre jävla veckor utan någon som helst antydan på att du över huvud taget är okej. jag kommer vara tvåhundra mil ifrån dig, i tre veckor. hur fan ska det här gå, tänker jag, när jag inte ens klarar av tre mil ifrån dig i knappt två dagar. jag hatar tanken på att jag kommer befinna mig i ett helt annat land än dig och jag kommer inte kunna nå dig när jag vill. det rent ut sagt dödar mig. tänk om du råkar ut för något. tänk om du gör illa dig. tänk om du glömmer mig. alla dem där jävla tänk om gör mig helt galen. varför ska det vara så himla svårt att skiljas från den man älskar mer än allt annat i världen, om det så endast är för tre veckor? jag kommer varken veta ut eller in. jag kommer känna mig så vilsen, och jag kommer inte veta vem jag är. för jag vet inte vem jag är när jag inte är med dig.
jag hoppas att du inte glömmer mig. jag kommer tänka på dig hela tiden. precis som alla andra veckor, dagar, timmar, minuter, sekunder och millisekunder jag inte är med dig.


Kommentarer
Postat av: Kristian

Min Älskade Johanna <3 finns ingen chans i världen att jag glömmer dig för du är mitt allt, Så länge du finns vid sida så känns det som att jag kan andas Igen för din närhet Johanna gör mig trygg och värme att det känns som att jag kan klara av vad som helst. Att lämna dig även om det är för 1 dag eller som nu 3 veckor, Kommer vara det svåraste jag har gjort här i livet. Älskar dig så otroligt mycket att det gör ont att lämna dig, saknaden och tomheten utan dig gör att jag fäller tårar som känns som flera knivhugg i mitt hjärta. Vart du än befinner dig i världen så kommer jag alltid finnas med dig Johanna.Om du någon gång skulla tvivla på mina känslor för dig så behöver du bara kolla upp mot Himlen för

Min kärlek till dig står skriven i himlen.

Du kommer alltid var min Ängel.

Johanna du behöver inte känna dig vilsen för jag går ingenstans förens jag har mina armar runt dig.

Tänker på dig hela tiden och vi kommer se snart igen, det lovar jag.



Älskar dig varenda minut av livet Johanna <3



/ Din Kristian

2010-07-29 @ 23:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0