i just want to tell you nothing you don´t want to hear


bilder från i fredags

tjenixen. var egentligen tänkt att the family skulle åka till tunanäs idag för att bada och sola hela dagen men det blev changed planes i och med att det blåser. istället ska jag ligga här hemma och pressa som fan och snart hade jag väl tänkt göra mina jävligt goda havrebollar. ingen kan göra bättre än jag. inte för att vara sån men. man kan ju inte det.
igår var jag hemma hos kristian i stort sett hela dagen, det var lite festligheter för att hans syster carolina hade b-day. jag försökte verkligen att inte göra bort mig. jag tror att jag misslyckades lite med det. såklart så skulle jag ju skaka hand med alla och allt gick bra tills jag kom fram till en kille och höll upp handen. han kollade bort så, där stod jag med handen uppe och log som ett jävla fån i en evighet kändes det som. jävligt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0