here in your perfect eyes, they´re all i can see

både gårdagen och idag har jag spenderat all min vakna tid (nästan) vid badet på tunanäs. och let me tell you something, jag är negro. alltså, jag skojar inte. fyfaan vad awesome.
och ska jag berätta något som är snäppet mer awesome? imorn ska jag åka till gnesta för att.. wait for it.. waaait.. spela in en skiva! huur ballt?! ganska skapligt, eller hur? och nu tror ni att det handlar om en skiva som ska säljas i affärer och shit, men nej ser ni, det är bara för min egen skojs skull. kommer väl komma upp en länk eller två later on så att ni får äran att lyssna på mästerverket. yeah yeah, latero duudes




bilder från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0