jag får skylla mig själv, vad som än hände med mitt hjärta

skola för första gången efter sommarlovet imorn och det känns asnajs. verkligen. börjar kvart över åtta till råga på allt. när dem ändå är igång liksom. skolfoto på onsdag också och våran klass ska vara nördar. elin och jag får tvinga resten av klassen. inge snack om saken. anyways, i torsdags spelade johnossi på pretzel på stan och jag tycker bokstavligt talat synd om alla stackare som inte närvarande. för helt ärligt, det var det bästa jag någonsin sett. halsen och knäna mådde inte så bra dagen efter men whataheck. allt kan inte vara bra. kristian sov över fredag-lördag och elin sov över lördag-söndag. igårkväll träffade elin och jag the boys som kom hit till tveta med mopparna, jag och calle körde till maxi för att jag behövde godis och idag kom calle, stefan och max hit igen och vi chilled out by the lake. najjs. sen undrar jag vad jag ska ha på mig imorn. kanske ska sätta på mig mitt shärp-shärp midjeshärp.
det sista var internt



Kommentarer
Postat av: elin

hahaha "shärp shärp midjeshärp"

2010-08-22 @ 22:44:25
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp outfits för varje dag och skriva vart du köpt kläderna? :)

2010-08-23 @ 17:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0