yourwordsdontaffectmeanymore

jag vet att ni har längtat efter mig, men nu är jag hemma. gårdagen var totally awesome och jag tror att mina tänder kommer ramla av om vilken minut som helst. jag har nog gått upp minst 10 kg dem senaste dagarna. vi har ätit massor med god mat, spelat buzz junior (jag är champion på det) och fått skrattattacker alltför många gånger. och jag är lite rädd för mina kusiners granne som sa ( citerar ) "jag har blivit biten av min hamster minst 71 gånger", och började gråta när det inte gick bra för honom på buzz. trodde att han skulle mörda elin där ett tag.
mina planer för dagen är inga andra än att kolla klart på shutter island och bygga på min nervositet för imorgon. holy cow alltså, har nog aldrig varit så här nervös i hela mitt liv. but i`m still awesome, tudii


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0