för du är min prins i skinande rustning



just nu står min pappa och dansar till världens kanske dåligaste låt ute i köket. jag sa åt honom att aldrig mer dansa i hela sitt liv, för andras och sin egen skull, men han lyssnade inte. jag tror jag vill gråta lite. anywaaay.. idag hade vi temadag i skolan så våran sysselsättning hela dagen har varit att skriva CV. det var väl inte det roligaste man kunde göra men med stefan och max som sällskap kunde jag gärna ha suttit där några timmar till.

och, hör och häpna, imorn ska jag vara duktig och gå till skolan. fatta om jag börjar göra det nu istället för att åka buss, kommer bli fett healthy. 1 mil fram och tillbaka. inte illa pinkat. sen fattas ju bara att skippa dem ca 10000 kalorierna jag äter varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0