kom igen då, ge allt vad du har. lappa ihop mig bäst du kan



fffound

var ju som sagt i skärholmen idag och som alla andra gånger var det inte så mycket att hänga i julgranen. kläderna alltså. fick med mig en vit tshirt och ett svart lite halvtranseperent brottarlinne hem. tänkte hänka med elin, skal, steve och maximan till stan efter skolan imorn så får väl hålla ögonen lite öppna då. och idag på gympan lärde vi oss hjärt-och lungräddning och livräddning i framstupa sidoläge så om det är någon som får en hjärtinfarkt eller håller på att drunkna- ring mig. och sen undrar man ju vad gubben däruppe tänkte när han valde att släppa ner snö över oss när vi är påväg in i majmånad. det är och förblir ett mysterium. och nu ska jag fortsätta vara cool och dricka min saft. över och ut, som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0